|
|
Up |
|
|
  |
Author: PanslavistaPanslavista Date: Aug 7, 2008 22:36
> Na 12 Feb 2007 17:24:18 -0800, w soc.kultura.palestine
> "Syjonizm jest rakiem rosnšc na dupie Uncle Sam. -"
> < kike_on_b...@ yahoo.com > napisał:
> Izraelski historyk: " paszkwil krwi" nie zupełnie
> nieuzasadniony Przez Khalid Amayreh
> Feb 12, 2007, 19:15
> Sprawozdania
> Wybitny Israeli ZYD historyk ujawnił że redniowieczny
> kaczka dziennikarska o Jews zabijajšcych Christian dzieci
> i używajšcych ichkrew w robišc makaron, ponieważ ZYD
> wakacje Passover nie sš całkowicie nieuzasadniony.
> Ariel Toaff, Professor History w adwokatura - Illan
> University posprzeczał się w nowej ksišżce, opublikowanej
> ostatnio w Italy, tym "jest faktyczny podstawa dla trochę
> redniowiecznych paszkwili krwi przeciw ZYDs."
|
| Show full article (5.48Kb) |
|
| | 8 Comments |
|
  |
Author: antidotumantidotum Date: Aug 7, 2008 23:03
Panslavista napisał(a):
> Śledztwo prowadzone przez biskupów przeciw talmudom dowiodło, że
> mordowanie niewiniątek było faktem. Zgodnie zeznawała to grupa
> Franka,
> a ta nie była torturowana. Biskup Dębowski nakazał zebranie i
> spalenie
> talmudów jako szatańskich ksiąg, za co został przez parchatych
> otruty.
> Grupa Franka udała się pod opiekę Polaków, zdecydowano się ich
> ochrzcić i osiedlić koło Kamieńca Podolskiego. Chrztu dokonał biskup
> Lwowa Mikulski - wywodzący się z mojej rodziny.
>
Religie to coś najgorszego co mogło sie przydarzyć człowiekowi od
początku jego rozumnego istnienia. 'Grupa Franka' udała się z deszczu
pod rynnę. Do wiary w Boga nie są potrzebne religie, gusła itp.
|
| |
|
| | no comments |
|
  |
Author: PiotrPiotr Date: Aug 7, 2008 23:16
Dnia Fri, 08 Aug 2008 08:03:11 +0200, antidotum napisał(a):
>
> Do wiary w Boga nie są potrzebne religie, gusła itp.
>
>
Nie?
A co jest potrzebne, jakiś ksiądz patriota?
pz
Piotr
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: antidotumantidotum Date: Aug 7, 2008 23:29
Piotr napisał(a):
> Dnia Fri, 08 Aug 2008 08:03:11 +0200, antidotum napisał(a):
>> Do wiary w Boga nie są potrzebne religie, gusła itp.
>>
>>
> Nie?
> A co jest potrzebne, jakiś ksiądz patriota?
> pz
> Piotr
Nie.
Religia jest potrzebna księdzu a nie odwrotnie.
Wyłącz złośliwość a włącz myślenie.
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: PiotrPiotr Date: Aug 7, 2008 23:33
Dnia Fri, 08 Aug 2008 08:29:46 +0200, antidotum napisał(a):
>
> Nie.
> Religia jest potrzebna księdzu a nie odwrotnie.
> Wyłącz złośliwość a włącz myślenie.
>
>
Hm, zarzucasz mi coś co sam robisz, tylko w gorszym stylu. Moja ironia
ma konkretne odniesienia historyczne, natomiast ty stosujesz, niezbyt
grzeczne, ad personam.
To jak wierzyć w Boga bez religii?Skąd go wogóle weźmiesz?
pz
Piotr
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: AntenkaAntenka Date: Aug 7, 2008 23:40
On 8 Sie, 08:33, Piotr wrote:
> Dnia Fri, 08 Aug 2008 08:29:46 +0200, antidotum napisał(a):
>
>> Nie.
>> Religia jest potrzebna księdzu a nie odwrotnie.
>> Wyłącz złośliwość a włącz myślenie.
>
> Hm, zarzucasz mi coś co sam robisz, tylko w gorszym stylu. Moja ironia
> ma konkretne odniesienia historyczne, natomiast ty stosujesz, niezbyt
> grzeczne, ad personam.
> To jak wierzyć w Boga bez religii?Skąd go wogóle weźmiesz?
> pz
> Piotr
Och o to nie trudno. Każdy może sobie takiego boga zaadoptować. Dla
jednych bogiem są pieniądze, dla innych władza nad innymi ludźmi, tv
też może być. Każdemu według potrzeb :)))
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: antidotumantidotum Date: Aug 7, 2008 23:44
Piotr napisał(a):
> Dnia Fri, 08 Aug 2008 08:29:46 +0200, antidotum napisał(a):
>> Nie.
>> Religia jest potrzebna księdzu a nie odwrotnie.
>> Wyłącz złośliwość a włącz myślenie.
>>
>>
> Hm, zarzucasz mi coś co sam robisz, tylko w gorszym stylu. Moja ironia
> ma konkretne odniesienia historyczne, natomiast ty stosujesz, niezbyt
> grzeczne, ad personam.
> To jak wierzyć w Boga bez religii?Skąd go wogóle weźmiesz?
> pz
> Piotr
Jak wierzyć w Boga? Skąd Go wziąć?
Jeśli to nie jest drwina, to co, głupota?
To by się zgadzało. Bez księdza jesteś bezradny.
Nie oceniaj mnie, nie oceniaj innych, zajmij się sobą, znajdziesz Boga.
Żegnaj.
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: PiotrPiotr Date: Aug 7, 2008 23:49
Dnia Thu, 7 Aug 2008 23:40:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):
>
> Och o to nie trudno. Każdy może sobie takiego boga zaadoptować. Dla
> jednych bogiem są pieniądze, dla innych władza nad innymi ludźmi, tv
> też może być. Każdemu według potrzeb :)))
>
>
:-)))
Ale i to się instytucjonalizuje, ma swoich kapłanów, świątynie...
Tylko rozganiacze religii nie chcą przyjąć do wiadomości, że sami
wyznają ideologię o ścisłych kanonach. Dochodzi więć do paradoksalnej
sytuacji, że hasła o uwolnieniu od religii i ideologii niosą osoby do
szpiku przesiakniete ideą.
pzdr
Piotr
|
| |
| no comments |
|
  |
|
|
  |
Author: AntenkaAntenka Date: Aug 8, 2008 00:40
On 8 Sie, 08:49, Piotr wrote:
> Dnia Thu, 7 Aug 2008 23:40:32 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):
>
>> Och o to nie trudno. Każdy może sobie takiego boga zaadoptować. Dla
>> jednych bogiem są pieniądze, dla innych władza nad innymi ludźmi, tv
>> też może być. Każdemu według potrzeb :)))
>
> :-)))
> Ale i to się instytucjonalizuje, ma swoich kapłanów, świątynie...
> Tylko rozganiacze religii nie chcą przyjąć do wiadomości, że sami
> wyznają ideologię o ścisłych kanonach. Dochodzi więć do paradoksalnej
> sytuacji, że hasła o uwolnieniu od religii i ideologii niosą osoby do
> szpiku przesiakniete ideą.
> pzdr
> Piotr
Człowiek od zarania swych dziejów był istotą religijną. Nie znane są
ludy, co by żadnego boga nie wyznwały - to tak na marginesie. Ale żeby
to wiedzieć trzeba poczytać trochę z dziedziny religioznawstwa. :))
|
| |
| no comments |
|
|