|
|
Up |
|
|
  |
Date: Jun 11, 2008 08:33
Grzesio Napierajacy najwyrazniej nie ma zadnego pomyslu
na gospodarke. jego glowne cele gospodarcze to:
|
| Show full article (1.29Kb) |
|
| | 14 Comments |
|
  |
Author: matadormatador Date: Jun 11, 2008 09:16
`heŽsk` < pisze:
>
> Grzesio Napierajacy najwyrazniej nie ma zadnego pomyslu
> na gospodarke. jego glowne cele gospodarcze to:
>
> - zniesienie konkordatu
> - zniesienie celibatu ksiezy katolickich
> - obowiazkowa kastracja ksiezy katolickich
> - zamkniecie szkol katolickich
> - zakaz nauczania religii gdziekolwiek
> - zniesienie przemocy w rodzinach katolickich
> - powszechne skrobanki
> - geje i lesbijki reperezentatami spoleczenstwa w sejmie
> - wywiezienie katolikow bydlecymi wagonami do obcego panstwa watykan
> - dziela lenine wszystkie jako lektura obowiazkowa w szkolach
> - podniesienie emerytur bylym czlonkom PZPR
> - stanowiska panstwowe zarezerwowane dla SLD i czlonkow ich rodzin
> - sojusz gospodarczy z Bialorusia i innymi milujacymi pokoj
> republikami
> - odtworzenie ukladu warszawskiego ...
|
| Show full article (1.09Kb) |
|
| | no comments |
|
  |
Author: the_foethe_foe Date: Jun 11, 2008 11:02
Dnia Wed, 11 Jun 2008 17:33:05 +0200, `heŽsk` napisał(a):
> - odtworzenie ukladu warszawskiego
ale ktorego? tego Piskorskiego, czy tego Kaczynskiego? Za Piskorskiego
przynajmniej cos zrobiono.
|
| |
| no comments |
|
  |
Date: Jun 11, 2008 12:03
On Wed, 11 Jun 2008 18:16:52 +0200, matador
wrote:
[...]
> He, he - a powiedział skąd "chlebek", czyli kasa na to wszystko mu
> spłynie?
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: WWWW Date: Jun 11, 2008 22:10
`heŽsk` < pisze:
> On Wed, 11 Jun 2008 18:16:52 +0200, matador
> wrote:
> [...]
>
>> He, he - a powiedział skąd "chlebek", czyli kasa na to wszystko mu
>> spłynie?
>
> zabierze majatki klechom i katolom.
>
>
Po co, wystarczy, że zapłacą podatki jak wszyscy i
po kłopocie
Pozdrawiam
WW
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej,
ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "
|
| |
| no comments |
|
  |
Date: Jun 11, 2008 22:12
On Thu, 12 Jun 2008 07:10:44 +0200, WW wrote:
>> zabierze majatki klechom i katolom.
> Po co, wystarczy, że zapłacą podatki jak wszyscy i po kłopocie
|
| |
| no comments |
|
  |
Author: WWWW Date: Jun 11, 2008 22:18
`heŽsk` < pisze:
>
> Grzesio Napierajacy najwyrazniej nie ma zadnego pomyslu
> na gospodarke. jego glowne cele gospodarcze to:
>
> - zniesienie konkordatu
Jak najbardziej
> - zniesienie celibatu ksiezy katolickich
To wewnętrzna sprawa kk
> - obowiazkowa kastracja ksiezy katolickich
Twoja złośliwość
> - zamkniecie szkol katolickich
j.w.
> - zakaz nauczania religii gdziekolwiek
j.,w.
> - zniesienie przemocy w rodzinach katolickich
tych zionących miłością bliźniego ?
> - powszechne skrobanki
Twoja złośliwość.
|
| Show full article (1.84Kb) |
| no comments |
|
  |
Date: Jun 12, 2008 08:58
On Thu, 12 Jun 2008 07:18:19 +0200, WW wrote:
>> - zniesienie konkordatu
> Jak najbardziej
tak, to bardzo wazne. mzoe najwazniejsze.
a gospodarka? a ch.j z gospodarka!
>> - zniesienie celibatu ksiezy katolickich
> To wewnętrzna sprawa kk
cos takiego...
>> - obowiazkowa kastracja ksiezy katolickich
> Twoja złośliwość
ale przydalaby sie ? ;o)
>> - zamkniecie szkol katolickich
> j.w.
zlosliwosc?
>> - zakaz nauczania religii gdziekolwiek
> j.,w.
zlosliwosc?
>> - zniesienie przemocy w rodzinach katolickich
> tych zionących miłością bliźniego ?
|
| Show full article (3.06Kb) |
| no comments |
|
  |
Author: WWWW Date: Jun 12, 2008 23:47
`heŽsk` < pisze:
> On Thu, 12 Jun 2008 07:18:19 +0200, WW wrote:
>
>>> - zniesienie konkordatu
>> Jak najbardziej
>
> tak, to bardzo wazne. mzoe najwazniejsze.
> a gospodarka? a ch.j z gospodarka!
Ważne. Jednak o gospodarce mówią wszyscy a każda
partia musi sie czymś wyróżnić.
Tak na marginesie, wypowiedzenie konkordatu ,
odebranie bezprawnych "darowizn" i opodatkowanie
pracowników kk na równi z pozostałymi obywatelami
da wcale niemałe korzyści dla budżetu.
>>> - zniesienie celibatu ksiezy katolickich
>> To wewnętrzna sprawa kk
>
> cos takiego...
Nie mój cyrk, nie moje małpy
|
| Show full article (4.31Kb) |
| no comments |
|
  |
|
|
  |
Date: Jun 14, 2008 01:35
On Fri, 13 Jun 2008 08:47:02 +0200, WW wrote:
>> tak, to bardzo wazne. mzoe najwazniejsze.
>> a gospodarka? a ch.j z gospodarka!
> Ważne. Jednak o gospodarce mówią wszyscy a każda
> partia musi sie czymś wyróżnić.
SLD wyroznai sie jednym: walka z KK. innych pomyslow brak.
> Tak na marginesie, wypowiedzenie konkordatu ,
konkordat podpisal kwasniewski. czyzby katol?
> odebranie bezprawnych "darowizn"
to juz zalezy od darczyncy. zabieranie przerabialimy
zaraz po II wojnie. wujkowi zabrano mlyn, a kiedy zaczal
popadac w ruine laskawie pozowlono mu go odkupic. czyzby
wracaly stare, rsparwodzone, rewolucyjne metody ?
> i opodatkowanie pracowników kk na równi z pozostałymi obywatelami
przeciez kazdy klecha placi podatek.
> da wcale niemałe korzyści dla budżetu.
a tak konkretnie ?
[...]
|
| Show full article (7.51Kb) |
| no comments |
|
|
|
|