drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: Adam
Date: Jul 11, 2008 11:13

witajcie,

mam problem _prawdopodobnie_ z nadmiarem drożdzaków w organiźmie co się
objawia białą kaszką na języku oraz niechigienicznym oddechem, dość
utrudniającym rozwijaniu się życiu towarzyskiemu i bliższym kontaktom.
z informacji uzyskanych dzięki wyszukiwarkom internetowych mam odczucie,
że ta przypadłość jest bardzo często występująca wśród polskich
internautów. czytając różne fora oraz wypowiedzi osób na łamach portalu
onet.pl nie mam pewności co do sposobu walki z przerastającą normą drożdzy
w przewodzie pokarmowym. czy stosowanie odpowiedniej diety bezdrożdzowej
bądź spożywanie produktów niefermentowanych może zwalczyć nadmiar pączków
grzybów i drożdzaków?
czy istnieją odpowiednie leki na tą przypadłość?

pozdrawiam
adam

--
15 Comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: krzysiek82
Date: Jul 11, 2008 11:37

Masz jeszcze jakieś przypadłości z tym związane np bóle mięśni i stawów
od czasu do czasu?

--
krzysiek82
no comments

Author: pyteria
Date: Jul 11, 2008 13:38

On 11 Lip, 11:37, krzysiek82 wrote:
> Masz jeszcze jakieś przypadłości z tym związane np bóle mięśni i stawów
> od czasu do czasu?
>
> --
> krzysiek82

Ja mam dokladnie cos podobnego plus wlasnie bole miesni i stawow
A czemu pytasz ?
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: Adam
Date: Jul 11, 2008 13:49

Dnia 11-07-2008 o 11:37:07 krzysiek82 napisał(a):
> Masz jeszcze jakieś przypadłości z tym związane np bóle mięśni i stawów
> od czasu do czasu?

tylko strzela mi w stawach

pozdr
adam

--
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: krzysiek82
Date: Jul 11, 2008 14:05

Bo ja brałem przez długi czas antybiotyki, i od tego czasu miałem takie
jazdy z językiem oraz lekkim stanem podgorączkowym a przy okazji
delikatnym bólem mięśni oraz stawów.

--
krzysiek82
no comments

Author: biggero
Date: Jul 11, 2008 14:13

Przyłączam się do pytania. I trochę je modyfikuję.
Zrobiłem sobie wymaz z buzi, posiew na grzyby, wyszło Candida
Albicans, antybiogram też zrobiony.
Grzyb widoczny gołym okiem na języku, bardzo rozrośnięty, zapalenie
gardła z tego powodu.
NIe brałem żadnego antybiotyku, to wzięło się samo z siebie, więc
wygląda na to, że jest wredne i zjadliwe.
Na pewno w brzuchu też jest, bo mnie w ostatnim miesiącu boli
(ostro!!!) bez powodu.
Zaraz dostanę jakiś flukonazol.
I teraz pytanie, co oprócz tego? Kupiłem już bakterie kwasu mlekowego
i będę je jadał.
A później, jak stwierdzić, czy grzyb został ubity, czy jeszcze dalej
powinno stosować się taki flukonazol? Wiadomo, że nie da się tego ubić
do końca, a więc jak sprawdzić, kiedy jest ten właściwy moment? Posiew
z kału zazwyczaj i tak daje wynik pozytywny... czy jest się chorym,
czy nie. A jeśli nie da się tego stwierdzić, to jak długo pwinno brać
się ten flukonazol.
Z powodu takich trudności jak wyżej w diagnozowaniu tego grzyba,
pojawiło się wiele artykułów i lekarzy "holistycznych", ...
Show full article (1.42Kb)
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: Jaros³aw Grzyb
Date: Jul 11, 2008 15:10

"Adam" <1boj2jr43bkoxzzhh29mnb454kaj55@gmail.com> wrote in message
> [...]
> grzybów i drożdzaków?
> czy istnieją odpowiednie leki na tą przypadłość?

Show full article (1.41Kb)
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: OneiroO
Date: Jul 11, 2008 19:41

biggero pisze:
> Przyłączam się do pytania. I trochę je modyfikuję.
> Zrobiłem sobie wymaz z buzi, posiew na grzyby, wyszło Candida
> Albicans, antybiogram też zrobiony.

Witam

Mi jak o alergikowi, zrobiono badania igg na candida albicans wyszło
dużo. Babka przypisała mi flumycon (flunazolum) i mam to niby brać przez
3 miech (w razie jakby mnie bolał brzuch to miała mi przypisać coś
innego), potem przez 9 miechów jakiś inny lek. Niby przez rok czasu to
brać to plus bakterie kwasu mlekowego i citrosept (tak ogólnie
wzmacniająco).

Co do jedzenia, to dieta BEZ:
Show full article (2.25Kb)
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: biggero
Date: Jul 12, 2008 21:00

> Mi jak o alergikowi, zrobiono badania igg na candida albicans wyszło
> dużo. Babka przypisała mi flumycon (flunazolum) i mam to niby brać przez

To to samo co mnie, standardowo (prawidłowa nazwa: flukonazol).
Po pierwszym dniu terapii właściwie jest go więcej niż wczoraj, ale w
końcu musi zacząć działać.
Dziwi mnie trochę, że przepisano go ot tak...
Show full article (6.67Kb)
no comments
Re: drożdzaki w ograniźmie, jak się tego pozbyć?

Author: tomek wilicki
Date: Jul 12, 2008 21:28

biggero wrote:
> Dziwi mnie trochę, że przepisano go ot tak, w ciemno.
> Mimo że posiew z kału wychodzi prawie zawsze pozytywnie, to jednak
> antybiogram z tego
> posiewu wykazałby, czy ten grzyb jest wrażliwy na flukonazol, czy nie.

posiew z kału wychodzi prawie zawsze pozytywnie, bo każdy, ale to każdy
człowiek ma w organizmie grzyba. A flukonazol przepisuje się z tego samego
powodu, z jakiego przepisuje się antybiotyk przy grypie - żeby pacjent już
sobie poszedł i przestał d.... zawracać.
> Tak więc jeśli podniesiony poziom
> dotyczyłby igm, to wtedy można by było wnioskować o aktywnej infekcji.

i znowu ten sam błąd - to nie żadna infekcja, tylko całkowicie normalny stan
dla każdego organizmu. Grzyby muszą być, są tak samo potrzebne jak bakterie
jelitowe.
> Podsumowując. Najgorsze zagrożenie drożdżami pochodzi od
Show full article (1.98Kb)
no comments
1 2