Krym we wrzesniu

Author: mmilus
Date: Jul 19, 2008 13:17

Czesc,
wybieramy sie ze znajomymi na krym we wrzesniu, i mam kilka pytan,
1)Jaka jest wowczas pogoda? Jaka jest temperatura w czasie dnia i nocy
(chcemy czesc nocy spac pod namiotem). Na jakie warunki sie
przygotowac? Jak wyglada pogoda na wybrzezu a jak w gorach (chcemy
zdobyc Czatyrdach).
2) Jak wyglada kupno biletow na pociag relacji Lwow-Odessa-Symferopol
30 sierpnia? Czy wtedy tez jest trudno zdobyc bilety?
3) Czy duzo turystow jest w tedy na krymie? Czy ceny sa nizsze niz w
szczycie sezonu?
pozdrawiam
jellyfish
9 Comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: TomTom
Date: Jul 19, 2008 16:05

> [...]
> 30 sierpnia? Czy wtedy tez jest trudno zdobyc bilety?
> 3) Czy duzo turystow jest w tedy na krymie? Czy ceny sa nizsze niz w

1. Slonecznie i cieplo. Moze sie czasami zachmurzyc ale ponizej 23-25C nie
spadnie. Noce cieple. Na wybrzezu bylem, w górach tylko na Aj-Petri i nie
bylo tragedii choc od razu 12C nizej (okolo 16C).

2. Odessa? Nie prosciej bezposrednim? W wakacje sa problemy, potem juz nie
powinno byc (na kupolnyj - jak z innymi nie wiem).
Show full article (1.24Kb)
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: mmilus
Date: Jul 19, 2008 16:42

> 2. Odessa? Nie prosciej bezposrednim? W wakacje sa problemy, potem juz nie
> powinno byc (na kupolnyj - jak z innymi nie wiem).

Mam rozumiec, ze wrzesnie to juz nie wakacje?
pozdrawiam:)
jellyfish
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: TomTom
Date: Jul 19, 2008 17:08

Uzytkownik napisal w wiadomosci

> Mam rozumiec, ze wrzesnie to juz nie wakacje?
> pozdrawiam:)
> jellyfish

Nie kazdy uczen to student ;)
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: gajowy
Date: Jul 20, 2008 17:36

mmilus@o2.pl wrote:

> Mam rozumiec, ze wrzesnie to juz nie wakacje?
> pozdrawiam:)

U nich w zasadzie nie - rok szkolny zaczyna się chyba jakoś wcześniej
i gdzieś tak ok. 15-20 sierpnia Krym pustoszeje gwałtownie.
Ma to swoje dobre ale i złe strony - rozmoaite atrkacje knajpiano
- rozrywkowe się zamykają itp.

--
pozdrawiam
gajowy

Author: Marta
Date: Jul 21, 2008 00:04

mmilus@o2.pl pisze:
> 2) Jak wyglada kupno biletow na pociag relacji Lwow-Odessa-Symferopol
> 30 sierpnia? Czy wtedy tez jest trudno zdobyc bilety?

Nie lepiej samolotem? Lwów - Symferopol jak kupisz dziś na wrzesień to
jakieś 50-60 zł w dwie strony. Połączenie obsługuje Wizzair.

Tak informacyjnie :)

Pozdrawiam
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: TomTom
Date: Jul 21, 2008 09:30

> Nie lepiej samolotem? Lwów - Symferopol jak kupisz dzi¶ na wrzesień to
> jakie¶ 50-60 zł w dwie strony. Poł±czenie obsługuje Wizzair.
>
> Tak informacyjnie :)

około 400 UAH / 2 strony liczone z 1 bagażem 20 kg. Ale i tak tanio
(poniżej 200 zł)
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: wofek_
Date: Jul 21, 2008 12:16

A jak sie ma sprawa z pogoda na przelomie wrzesnia/pazdziernika?
no comments
Re: Krym we wrzesniu

Author: TW
Date: Jul 21, 2008 21:27

Powinno byc ladnie. W dzien ok 20 stopni, ale temperatura wody tez ok 20.
Kapalem sie najpozniej 10 pazdziernika i tak bylo cieplej niz w lecie w
Baltyku. Gwoli scislosci: We wszystkich szkolach i na wszystkich wyzszych
uczelniach rok szkolny zaczyna sie 1 wrzesnia.
TW

Uzytkownik "wofek_" gmail.com> napisal w wiadomosci

Author: Kaiser Souza
Date: Jul 25, 2008 08:08

Jak wyglada pogoda na wybrzezu a jak w gorach (chcemy
> zdobyc Czatyrdach).

w górach ciepło i przyjemnie, a z Czatyrdachu super widok na morze :)

pzdr
mk

--
no comments