sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: javier
Date: Sep 1, 2008 20:05

Witajcie,

mam glupia sprawe, mianowicie przyszedl dzis do mnie telefon z orange
(abo), zamawialem przez internet, wszystko cacy aktywacja przebiegla
pomyslnie (po malych problemach, ale sie udalo w koncu).
Tyle, ze nie zapisalem swojego nowego numeru telefonu przy skladaniu
zamowienia, teraz natomiast nie jest on nigdzie widoczny :) Telefon
N6300

Pomyslalem sobie, nie jestem kretynem, sprawdzilem wiec kolejno:
- koperte z pinem pukiem itd - NIE MA
- status zamowienia na orange.pl - NIE MA
- maile, ktore otrzymywalem przed i po aktywacji - NIE MA
- ksiazka adresowa nie posiada opcji wlasne numery
- zadzwonic na inny numer - ustawione defaultowo zastrzezony i tu zonk
- po ustawieniu na TAK opcji "wysylaj wlasne ID" przy probie laczenia
pojawia sie komunikat "sprawdz ustawienia ID" (czy jakos tak) i nadal
dzwoni nie pokazujac odbiorcy swojego numeru!

sam w to nie moge uwierzyc, ale nie wiem co mam zrobic, zeby ten numer
sprawdzic, to skandal, ze nie ma go na umowie, ani w kopercie :)
pomozcie
Show full article (1.01Kb)
9 Comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: Kaem
Date: Sep 1, 2008 20:08

javier pisze:
> [...]
> pojawia sie komunikat "sprawdz ustawienia ID" (czy jakos tak) i nadal
> dzwoni nie pokazujac odbiorcy swojego numeru!

Wyślij SMSa na inny numer ;)
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: ja
Date: Sep 1, 2008 20:09

Uzytkownik "javier" gmail.com> napisal w wiadomosci
> [...]
> Tyle, ze nie zapisalem swojego nowego numeru telefonu przy skladaniu
> zamowienia, teraz natomiast nie jest on nigdzie widoczny :) Telefon

Wyslij sms-a
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: javier
Date: Sep 1, 2008 20:11

On 1 Wrz, 20:08, Kaem wrote:

> Wyślij SMSa na inny numer ;)

hahah dzięki ;)
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: arek
Date: Sep 1, 2008 20:22

On 1 Wrz, 20:05, javier gmail.com> wrote:
> sam w to nie moge uwierzyc, ale nie wiem co mam zrobic, zeby ten numer
> sprawdzic, to skandal, ze nie ma go na umowie, ani w kopercie :)
> pomozcie

Sprawdz jeszcze raz na umowie. Na moich zawsze widnial
numer telefonu.
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: javier
Date: Sep 1, 2008 20:44

On 1 Wrz, 20:22, arek gmail.com> wrote:

> Sprawdz jeszcze raz na umowie. Na moich zawsze widnial
> numer telefonu.

na pewno nie ma, w ogole to mam wrazenie, ze nie dostalem jakiejs
istotnej kartki. Nie wiem nawet, jak moge sprawdzic ilosc wolnych
darmowych minut... dzwonilem pod *500 i *100 ale "usluga nie jest
dostepna w twoim abonamencie" (mam orange 75).

Jedyne wyjscie to rejestracja na orange.pl i tam moze się w tym
zorientuję... tak czy inaczej troche to niepoważne podejście do klienta
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: arek
Date: Sep 1, 2008 20:49

On 1 Wrz, 20:44, javier gmail.com> wrote:
> tak czy inaczej troche to niepoważne podejście do klienta
Oni zarabiaja, a ty im placisz. Z ich punktu widzenia wszystko
jest ok. Nie maja racji? :D
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: Michał Rolka
Date: Sep 1, 2008 20:59

javier pisze:
> Tyle, ze nie zapisalem swojego nowego numeru telefonu przy skladaniu
> zamowienia,

*555

Micha
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: Konrad M.
Date: Sep 2, 2008 18:31

Użytkownik "Michał Rolka" moje_nazwisko.info> napisał w wiadomości

> *555

A wie ktos czy inne sieci (plus i play) oferuja cos takiego jak *555 ?
no comments
Re: sprawdzanie wlasnego numeru w orange ;)

Author: newsy z onetu
Date: Sep 2, 2008 19:03

javier pisze:
> [...]
> Tyle, ze nie zapisalem swojego nowego numeru telefonu przy skladaniu
> zamowienia, teraz natomiast nie jest on nigdzie widoczny :) Telefon
W Nokiach w kontaktach masz numery w?asne i tam swój nr
no comments