Czyzby koniec ST43
  Home FAQ Contact Sign in
pl.misc.kolej only
 
Advanced search
POPULAR GROUPS

more...

pl.misc.kolej Profile…
 Up
Czyzby koniec ST43         


Author: Leszek
Date: Sep 4, 2007 07:15

Slyszalem pogloski jakoby PKP Cargo od przyszlego roku zaczelo wycofywac ST43.
Jesli te pogloski bylyby prawdziwe jak sadzicie czym Cargo mogloby zastapic
ST43. ST44 i SU46 jest przeciez za malo.

Pozdrawiam

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
80 Comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: Weissmann
Date: Sep 4, 2007 07:44

Cegielski ma wznowić produkcję SP/SU47, wydłużą silnik z szesnastu do
dwudziestu cylindrów, i moc wzrośnie z 2,2MW do ok. 2,7MW. Największa
prędkość - 160km/h dla osobowych i 140km/h dla towarowych.
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: MC
Date: Sep 4, 2007 07:52

Użytkownik "Weissmann" gmail.com> napisał w wiadomości
news:1188917069.631320.125130@22g2000hsm.googlegroups.com...
Cegielski ma wznowić produkcję SP/SU47, wydłużą silnik z szesnastu do
dwudziestu cylindrów, i moc wzrośnie z 2,2MW do ok. 2,7MW. Największa
prędkość - 160km/h dla osobowych i 140km/h dla towarowych.

------------------
2,2 MW? Nie pomyliłeś z koniami mechanicznymi?
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: Weissmann
Date: Sep 4, 2007 07:56

Nie, jednak SP47 ma 2,2MW.
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: MC
Date: Sep 4, 2007 08:02

Użytkownik "Weissmann" gmail.com> napisał w wiadomości
news:1188917782.014872.181850@g4g2000hsf.googlegroups.com...
> Nie, jednak SP47 ma 2,2MW.
>
Faktycznie, dzięki za informację. Tym niemniej nie wydaje mi sie, żeby
prędkość 160 udało sie osiągnąć bez przekonstruowania zawieszenia silników
elektrycznych albo zamianą maszyn prądu stałego na coś lżejszego.
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Date: Sep 4, 2007 08:26

Weissmann wrote:
> Cegielski ma wznowić produkcję SP/SU47, wydłużą silnik z szesnastu do
> dwudziestu cylindrów, i moc wzrośnie z 2,2MW do ok. 2,7MW. Największa
> prędkość - 160km/h dla osobowych i 140km/h dla towarowych.

Już w lutym ? A tak na poważnie to jakby do SP47 a nawet SU46 włożyć
porządny zespół prądotwórczy to można zapomnieć o badziewiu-66. Po co
kombinować z silnikiem jak go można kupić lepszy...

pzdr
a.
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Date: Sep 4, 2007 08:38

Użytkownik "andy lxd2-332" napisał w wiadomości
news:fbjt7a$hn6$2@atlantis.news.tpi.pl...
> Już w lutym ? A tak na poważnie to jakby do SP47 a nawet SU46 włożyć
> porządny zespół prądotwórczy to można zapomnieć o badziewiu-66. Po co
> kombinować z silnikiem jak go można kupić lepszy...

Widziales to "badziewie-66" na wlasne oczy? Nie? Polecam. Na zdjeciach
wyglada tak sobie, ale spotkanie bezposrednie, daje zupelnie inny obraz.
Aha - i zapraszam do kabiny. Klasyka PKP niestety przy tym sie chowa.

Marek Dabrowski
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Date: Sep 4, 2007 09:05

Marek Dabrowski (Otwock) wrote:
>
> Widziales to "badziewie-66" na wlasne oczy? Nie? Polecam. Na zdjeciach
> wyglada tak sobie, ale spotkanie bezposrednie, daje zupelnie inny obraz.

Widziałem - spodziewałem się czegoś więcej.
> Aha - i zapraszam do kabiny. Klasyka PKP niestety przy tym sie chowa.
>

Fakt, ale co przeszkadza dać sterowanie mikroprocesorowe np. następcy SP47 ?
Nie wspominając o klimatyzacji, lodówce, wc itp.

pzdr
a.
no comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: mazur18a.WYTNIJ
Date: Sep 4, 2007 09:52

MC napisał(a): Tym niemniej nie wydaje mi sie, żeby
> prędkość 160 udało sie osiągnąć bez przekonstruowania zawieszenia silników
> elektrycznych albo zamianą maszyn prądu stałego na coś lżejszego.

Max. szybkość przy zawieszeniu silnika trakcyjnego na panewce ślizgowej to
125km/h. Wiecej nie da się z powodu zaniku smarowania........, częste
zatarcia oraz pożary tego rozwiązania konstrukcyjnego.

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
2 Comments
Re: Czyzby koniec ST43         


Author: SP45-166 (K. Korycki)
Date: Sep 4, 2007 10:06

Weissmann gmail.com> napisał(a):
> Cegielski ma wznowi=E6 produkcj=EA SP/SU47, wyd=B3u=BF=B1 silnik z szesnast=
> u do
> dwudziestu cylindr=F3w, i moc wzro=B6nie z 2,2MW do ok. 2,7MW. Najwi=EAksza
> pr=EAdko=B6=E6 - 160km/h dla osobowych i 140km/h dla towarowych.

Widzę że wieści z kraju są coraz ciekawsze. Ja też mam kilka więc się podziele
i może wspólnie dojdziemy do jakichś konkretniejszych wniosków. Otóż z tym
ST43 to nie to że wchodzi rok 2008 i kasujemy. Wersja którą ja słyszałem mówi
o całkowitym zaprzestaniu napraw rewizyjnych.

Co do wznowienia produkcji SP47- napewno fajny pomysł przy założeniu że na
pewno jako główneo końcowego odbiorcę nie zakładamy PKP Cargo. Firma ta ma na
razie problem nadążyć z ilością taboru na swoich...
Show full article (2.94Kb)
56 Comments

RELATED THREADS
SubjectArticles qty Group
Re: Koniec miejscowości - koniec zakazu ?pl.misc.samochody ·
1 2 3 4 5 6 7 8 9