Re: Alternatīvās izvēles studijas fonam
  Home FAQ Contact Sign in
lv.fotografija only
 
Advanced search
POPULAR GROUPS

more...

 Up
Re: Alternatīvās izvēles studijas fonam         

Group: lv.fotografija · Group Profile
Author: rz
Date: Sep 11, 2008 05:32

Eeee.. vai nevari iepostet kadu bildi ka uzskates piemeru tam bildem ar
atspidumu? Nevaru iedomaties ka tas izskatas.
Paldies!

rz

ceturtdiena, 2008, 11 septembris 08:40 Ingus Drulle
rakstīja:
> Jā, runa iet tieši par šo atspīdumu. Bet ar to atspīdumu esmu arī
> ievērojis, ka mēdz būt dubultais atspīdums, t.i. atspīdums no augšējās
> virsmas un otrs (nedaudz blāvāks) arī no apakšējās. Tomēr dažās bildēs ir
> tikai viens. Kādam ir kāds komentārs par šo?
>
>
>
> Ingus
>
>
>
> *From:* fotografija-bounces@latnet.lv [mailto:
> fotografija-bounces@latnet.lv] *On Behalf Of *Jekabs Andrushaitis
> *Sent:* Wednesday, September 10, 2008 7:14 PM
> *To:* fotografija@latnet.lv
>
> *Subject:* RE: Alternatīvās izvēles studijas fonam
>
>
>
> Ja runa ir par spoguljainu atspiidumu zem kaajam - to panaak zemee uz fona
> noliekot orgstikla plaaksni. "Relatiivi" leeti orgstiklu var nopirkt piemeer
> kviller.lv.
>
>
>
> jEECHA
>
>
> ------------------------------
>
> *From:* fotografija-bounces@latnet.lv [mailto:
> fotografija-bounces@latnet.lv] *On Behalf Of *Ingus Drulle
> *Sent:* trešdiena, 2008. gada 10. septembrī 14:57
> *To:* fotografija@latnet.lv
> *Subject:* RE: Alternatīvās izvēles studijas fonam
>
> Par foniem turpinot – es izmantoju papīra fonus. Tos var ātri atrullēt un
> sarullēt. Nošmulētos un sačakarētos gabalus ik palaikam nogriež nost. Papīra
> foniem man nepatīk tas spīdums, kas rodas – par to vairāk jāpiedomā
> stellējot gaismas. Laikam arī ēnas ir pamanāmākās nekā izmantojot drēbi.
> Jāuzmanās arī to fonu neielocīt kaut kur, jo tad tas var būt diezgan
> pamanāms.
>
>
>
> Man savukārt jautājums – esmu ievērojis, ka citiem ir tāds stikla spīdums
> (atspīdums) studijas bildēs. Kā to panāk?
>
>
>
> Un vēl – esmu no nācis pie secinājuma, ka man vajag (melnus) aizkarus gar
> malām. Citādi fotografējot lietas, kurām ir spoguļvirsma (mūzikas
> instrumenti, brilles utml.) atspīdumā var redzēt visu iespējamo un
> neiespējamo J Protams arī gaismas kontrolēt var labāk. Ko tauta par šo
> saka? Kurš audums vai tur ir kādi citi risinājumi?
>
>
>
> Ingus
>
>
>
> *From:* fotografija-bounces@latnet.lv [mailto:
> fotografija-bounces@latnet.lv] *On Behalf Of *Una Sneidere
> *Sent:* Wednesday, September 10, 2008 1:27 PM
> *To:* fotografija@latnet.lv
> *Subject:* Re: Alternatīvās izvēles studijas fonam
>
>
>
> audumu lielveikals http://www.abakhan.lv/
> Rīgā - LIELGABALU IELĀ 4,* *RŪPNIECĪBAS IELĀ 32b
> audumus var nopirkt gan uz metriem,
> gan garus baķu galus uz svara un lēti
> platums ~ 1.5m - istabas studijai varētu arī pietikt :)
> una
>
> Janis Janums wrote:
>
> Sveiki!
>
>
>
> Tuvojoties ziemai ir doma istabu piemērot citiem mērķiem un iekārtot
>
> vietu kur pabildēt draugus kamēr vakari gari un tumši!
>
>
>
> Tamdēļ vēršos pie Jums ar jautājumu - ko Jūs ieteiktu izmanto kā fona
>
> materiālu. Vislielākā vēlme ir tikt pēc iespējas lētāk tikt cauri
>
> (vismaz lētāk nekā ieksh mdfoto.lv cenām) tamdēļ esmu apskatījis
>
> dažādus variantus sākot no materiāliem, kas pieejami ir depo veikalā
>
> un beidzot ar izstrādājumiem no audumu bodes. Principā audumu bodes
>
> variants pašlaik ir visperspektīvākais taču viens mīnuss ir tas ka
>
> audums nav pietiekami plats (varbūt neesmu atradis) - jāšuj kopā divas
>
> strēmeles un pietiekami regulāri laikam nāksies ar pletīzeri
>
> pastrādāt! Piekam audumubode piedāvājumi ir dažādās krāsās.
>
> Pagaidām gan acis metu uz baltu/pelēku/melnu fonu.
>
>
>
>
>
> Tamdēļ labprāt gribētu uzklausīt jūsu pieredzi un ieteikumus šajā
>
> jautājumā! Varbūt kaut kas praksē jau ir pierādījis ka galīgi neder un
>
> kaut kas ir atzīts par labu esam un lietojams bez problēmām?
>
>
>
> Jau iepriekš pateicos!
>
>
>
> Jānis
>
>
>
>
>
>
>
> ------------------------------
>
>
>
>
>
>
>
> _______________________________________________
>
> Fotografija mailing list
>
> Fotografija@latnet.lv
>
> http://lists.latnet.lv/cgi-bin/mailman/listinfo/fotografija
>
>
>
> ------------------------------
>
> This transmission is intended solely for the person or entity to whom it is
> addressed. It may contain privileged and confidential information. If you
> are not the intended recipient, please be notified that any dissemination,
> distribution or copying is strictly prohibited. If you have received this
> transmission by mistake, please let us know and then delete it from your
> system.
>
> ------------------------------
> This transmission is intended solely for the person or entity to whom it is
> addressed. It may contain privileged and confidential information. If you
> are not the intended recipient, please be notified that any dissemination,
> distribution or copying is strictly prohibited. If you have received this
> transmission by mistake, please let us know and then delete it from your
> system.
>
> _______________________________________________
> Fotografija mailing list
> Fotografija@latnet.lv
> http://lists.latnet.lv/cgi-bin/mailman/listinfo/fotografija
>
>

Eeee.. vai nevari iepostet kadu bildi ka uzskates piemeru tam bildem ar atspidumu? Nevaru iedomaties ka tas izskatas.Paldies!rzceturtdiena, 2008, 11 septembris 08:40 Ingus Drulle rakstīja:

Jā, runa iet tieši par šo atspīdumu. Bet ar to atspīdumu esmu arī ievērojis,
ka mēdz būt dubultais atspīdums, t.i. atspīdums no augšējās virsmas un otrs (nedaudz
blāvāks) arī no apakšējās. Tomēr dažās bildēs ir tikai viens. Kādam ir kāds
komentārs par šo?

 

Ingus

 

From:
fotografija-bounces@latnet.lv [mailto:fotografija-bounces@latnet.lv] On
Behalf Of Jekabs Andrushaitis
Sent: Wednesday, September 10, 2008 7:14 PM
To: fotografija@latnet.lv
Subject: RE: Alternatīvās izvēles studijas fonam

 

Ja runa ir par spoguljainu atspiidumu zem kaajam -
to panaak zemee uz fona noliekot orgstikla plaaksni. "Relatiivi"
leeti orgstiklu var nopirkt piemeer kviller.lv.

 

jEECHA

 

From: fotografija-bounces@latnet.lv
[mailto:fotografija-bounces@latnet.lv] On Behalf Of Ingus Drulle
Sent: trešdiena, 2008. gada 10. septembrī 14:57
To: fotografija@latnet.lv
Subject: RE: Alternatīvās izvēles studijas fonam

Par foniem turpinot – es izmantoju papīra fonus. Tos var ātri
atrullēt un sarullēt. Nošmulētos un sačakarētos gabalus ik palaikam nogriež
nost. Papīra foniem man nepatīk tas spīdums, kas rodas – par to vairāk
jāpiedomā stellējot gaismas. Laikam arī ēnas ir pamanāmākās nekā izmantojot
drēbi. Jāuzmanās arī to fonu neielocīt kaut kur, jo tad tas var būt diezgan
pamanāms.

 

Man savukārt jautājums – esmu ievērojis, ka citiem ir tāds stikla
spīdums (atspīdums) studijas bildēs. Kā to panāk?

 

Un vēl – esmu no nācis pie secinājuma, ka man vajag (melnus)
aizkarus gar malām. Citādi fotografējot lietas, kurām ir spoguļvirsma (mūzikas
instrumenti, brilles utml.) atspīdumā var redzēt visu iespējamo un neiespējamo J Protams
arī gaismas kontrolēt var labāk. Ko tauta par šo saka? Kurš audums vai tur ir
kādi citi risinājumi?

 

Ingus

 

From:
fotografija-bounces@latnet.lv [mailto:fotografija-bounces@latnet.lv] On
Behalf Of Una Sneidere
Sent: Wednesday, September 10, 2008 1:27 PM
To: fotografija@latnet.lv
Subject: Re: Alternatīvās izvēles studijas fonam

 

audumu lielveikals http://www.abakhan.lv/
Rīgā - LIELGABALU
IELĀ 4, RŪPNIECĪBAS IELĀ 32b
audumus var nopirkt gan uz metriem,
gan garus baķu galus uz svara un lēti
platums ~ 1.5m - istabas studijai varētu arī pietikt :)
una

Janis Janums wrote:

Sveiki! Tuvojoties ziemai ir doma istabu piemērot citiem mērķiem un iekārtotvietu kur pabildēt draugus kamēr vakari gari un tumši! Tamdēļ vēršos pie Jums ar jautājumu - ko Jūs ieteiktu izmanto kā fona
materiālu. Vislielākā vēlme ir tikt pēc iespējas lētāk tikt cauri(vismaz lētāk nekā ieksh mdfoto.lv cenām) tamdēļ esmu apskatījisdažādus variantus sākot no materiāliem, kas pieejami ir depo veikalā
un beidzot ar izstrādājumiem no audumu bodes. Principā audumu bodesvariants pašlaik ir visperspektīvākais taču viens mīnuss ir tas kaaudums nav pietiekami plats (varbūt neesmu atradis) - jāšuj kopā divas
strēmeles un pietiekami regulāri laikam nāksies ar pletīzeripastrādāt! Piekam audumubode piedāvājumi ir dažādās krāsās.Pagaidām gan acis metu uz baltu/pelēku/melnu fonu.  
Tamdēļ labprāt gribētu uzklausīt jūsu pieredzi un ieteikumus šajājautājumā! Varbūt kaut kas praksē jau ir pierādījis ka galīgi neder unkaut kas ir atzīts par labu esam un lietojams bez problēmām?
 Jau iepriekš pateicos! Jānis    

   _______________________________________________Fotografija mailing listFotografija@latnet.lv
http://lists.latnet.lv/cgi-bin/mailman/listinfo/fotografija ;

This transmission is intended
solely for the person or entity to whom it is addressed. It may contain
privileged and confidential information. If you are not the intended recipient,
please be notified that any dissemination, distribution or copying is strictly
prohibited. If you have received this transmission by mistake, please let us
know and then delete it from your system.

This transmission is intended solely for the person or entity to whom it is addressed. It may contain privileged and confidential information. If you are not the intended recipient, please be notified that any dissemination, distribution or copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by mistake, please let us know and then delete it from your system.

_______________________________________________
Fotografija mailing list
Fotografija@latnet.lv
http://lists.latnet.lv/cgi-bin/mailman/listinfo/fotografija
no comments
diggit! del.icio.us! reddit!