  Re: OT: Martin u Zagreb, Martin iz ...

Date: Jun 8, 2010 09:37

On 06/07/2010 01:32 PM, Boris wrote:
> Alan Jelaska wrote:
>> Ideš autom?
>
> Of kors!

Ako ideš autocestom, pazi na dijelovima gdje su radovi i promet je
dvosmjeran (blizu Šibenika i Zadra naročito). Uz one dijelove gdje su
prilazne ceste vreba policija i hvata nestašne brzance. Pamet u glavu i
sretan put, vidimo se u četvrtak.
1 Comment
  Re: OT: Martin u Zagreb, Martin iz ...

Author: Wanja
Date: Jun 8, 2010 02:23

On 7.6.2010. 13:32, Boris wrote:

> Of kors!

Nemoj samo da bude 'off course' !!!

×D
no comments
  Re: Nova ilustracija gitare...

Author: Wanja
Date: Jun 8, 2010 02:20

*thumbs up* !

=)
no comments
  Re: Boris u Zagrebu

Author: Wanja
Date: Jun 8, 2010 02:19

On 7.6.2010. 13:37, dodo byrd wrote:
> S obzirom da Boris od večeras neće biti na netu (iako ja imam njegov
> broj moba) možemo li se načelno
> dogovoriti za četvrtak u Titušu? Ili netko ima bolji prijedlog?

OK, nacrtam se, ali ne prije 23:30, to ok ?
1 Comment
  Re: Nova ilustracija gitare...

Author: Nikica
Date: Jun 7, 2010 23:54

E ovo ni ja ne bi volio imat :)))... ALi crtež je mrak
1 Comment
  Re: gitare.info i guitarmasterclass nagradna igra

Author: Gordan_22
Date: Jun 7, 2010 21:20

"VHalen" gmail.com> wrote in message
> muahaha, koja seljacija al staje tuje :)
>Al ba¹ dobra ¹ema :D
>Kome je sinula ta ideja? :D

musicu :)
no comments
  Re: OT: ERASMUS studentska razmjena

Author: Nikica
Date: Jun 1, 2010 12:55

"Wanja" wrote in message news
> Ljubomorko, tisina! =*

fala nebi u Dansku...nije mi nešta :). Švecka mi je bila puno bolja
:)....ali Pariz e tamo bi svaki dan :)
no comments
  Daklem

Author: Gordan_22
Date: Jun 1, 2010 10:20

kad sam tuzan volim poslusat ovo:

2:37-2:42 ---> dizs fakin krajst

2:50 (samo smjesni dodatak)

http://www.youtube.com/watch?v=hAb8qSru4ZU

Te big finish na

3:14

:p :p :p
1 Comment
  Re: Slusalice za pojacalo

Author: Jopa
Date: May 14, 2010 11:44

"Jethro" yahoo.com> wrote in message

> "Blank..." opera.com> wrote in message

> Brkonja ocito brka pojmove. :-) Malo fora iz HI-Fi-ja pa u glavi nastala
> zbrka, ha?
>
> Ovako cemo Brko: sviraØ li ti gitaru na HI-FI zvucnike ili na pojacalo i
> zvucnik za gitaru? ...
Show full article (1.87Kb)
no comments
  Jammanje u Ttiušu.

Author: dodo byrd
Date: May 14, 2010 10:11

Svi koji sinoć nisu bili nek im bude žao. Bila je odlična večer. Prvo
sam malo svirao sam, onda mi se pridružio neki Jamer zvan Jason.
Odsvirali smo par njegovih autorski, te nešto belosvetskih hitova
poput Rio, Rio, Stand by me i slično. Onda sam opet malo sviro sam, pa
je došao Marko i svirao nešto delta bluesa. Onda sam mu se pridružio
prvo na armonici, a potom i na kitari. Sve u svemu večer za pamćenje.
Jason je obećao doći i sljedeći četvrtak, možda navrati i Marko. A ni
vi mi ne bi bili mrski. :)
10 Comments
1 2 3 4 5 6 7 8 9